wtorek, 28 maja 2013

Replay

Postanowione. Od nowa mam zamiar pisać bloga. Naprawdę długo myślałam czy naprawdę będę to pisała. Nie chciałam po prostu znowu zaczynać, a potem zostawiać. No ale myślę że naprawdę tego potrzebuję... 
Już nie jestem tą samą osobą... Naprawdę dużo rzeczy się pozmieniało i to nie na lepsze. Piszę z ludźmi którzy sami też mają problemy i takie wygadanie się komuś strasznie pomaga. Więc jeśli tak, to blog też powinien mi pomóc. Nie liczę na jakąś rekordową oglądalność, chciałabym po prostu żeby przynajmniej jedna osoba przeczytała moje zwierzenia. Mam problemy i chcę się od nich uwolnić. Oczywiście za każdy odzew (komentarz, wiadomość czy coś w tym rodzaju) z całego pustego serducha dziękuję. Mam nadzieję że pisanie podziała na moją psychikę pozytywnie. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz